آمار نامه حضرت امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در پی حوادث اخیر فرانسه
خبر گزاري فدائيان امام خامنه اي
به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در پی حوادث اخیر فرانسه:

درباره‌ انگیزه‌های سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام کاوش کنید/ لزوم شناخت مستقیم و بی‌واسطه از دین اسلام


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر جمعه 2 بهمن 1393زمان استخراج خبر13:37 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،مرقومه رهبر معظم انقلاب برای «همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد»:
توقع من اجرای تصمیمات قاطع، عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد است (۱۳۹۳/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۲)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در ارتباط با برگزاری «همایش ملّی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» و درخواست صدور پیام برای این همایش، مرقومه‌ای را صادر کردند.
متن مرقومه رهبر معظم انقلاب که صبح امروز (دوشنبه) توسط معاون اول رئیس جمهور در محل برگزاری این همایش در سالن اجلاس سران قرائت شد، به شرح زیر است:
«بسم الله الرّحمن الرّحیم
نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین می‌کنم، لکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه‌ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟ با توجه به شرایط مناسب و امیدبخشی که از لحاظ همدلی و هماهنگی و همفکری بین مسئولان امر وجود دارد، چرا اقدام قاطع و اساسی انجام نمی‌گیرد که نتیجه را همه بطور ملموس مشاهده کنند. توقع من از آقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون آن، تصمیمات قاطع و عملی بدون هرگونه ملاحظه‌ای بگیرند و اجرا کنند. موفق باشید.»

آقای جهانگیری در نامه خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی، به برگزاری همایش ملی "ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد" با حضور مسئولان قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و عمومی، تشکل‌های خصوصی، گروه‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه اشاره کرده و محورهای کلی همایش را «برنامه و راهبردهای حاکمیت در مبارزه با فساد»، «نقش جامعه مدنی در مقابله با فساد»، «مبارزه مردمی و نقش فرهنگ در مقابله با فساد» برشمرده بود.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 17 آذر 1393زمان استخراج خبر13:2 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،بیانات حضرت امام خامنه اي در دیدار خانواده و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی؛
تديّن، تخلّق و تفكّر، ۳ خصوصیت برجسته‌ی مرحوم عسگراولادی (۱۳۹۳/۰۸/۰۴ - ۰۸:۳۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار خانواده و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت مجاهد صادق و یار وفادار انقلاب، مرحوم حبیب الله عسگراولادی که در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ برگزار شده بود، مرحوم عسگراولادی را برخوردار از سه خصوصیت برجسته تديّن، تخلّق و تفكّر خواندند و تاکید کردند: تلاش، کار و تحرک سیاسی مستمر، از ویژگیهای درس آموز مرحوم عسگراولادی، و گویای این واقعیت است که انسان در میدان مبارزه هیچگاه نباید احساس پیری، خستگی، تنبلی و گوشه نشینی به خود راه دهد.

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 4 آبان 1393زمان استخراج خبر8:30 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،
از سوی رهبر معظم انقلاب و با حضور ایشان؛
مراسم ترحیم عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی‌کنی برگزار شد (۱۳۹۳/۰۸/۰۳ - ۱۶:۵۹)
مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و پارسا مرحوم آیت الله مهدوی‌کنی

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 3 آبان 1393زمان استخراج خبر16:59 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر آیت الله مهدوی کنی نماز اقامه کردند (۱۳۹۳/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۲)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد و پارسا آیت الله مهدوی کنی(رضوان الله علیه) در دانشگاه تهران حضور یافتند.
در این مراسم که با حضور پر شور مردم قدرشناس، روسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری و در فضایی آکنده از حزن و اندوه برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای بر پیکر آن یار صدیق و صمیمی انقلاب نماز اقامه کردند.

به همین مناسبت مجلس یادبودی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز شنبه 3 آبان ماه از ساعت 15.30 در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

اقامه نماز بر پیکر آیت الله مهدوی کنی(رضوان الله علیه)

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر شنبه 1 آبان 1393زمان استخراج خبر9:32 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگذاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری، امام خامنه ای حکم آغاز دوره جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی را صادر کردند.
بنا بر این گزارش اهم مفاد حكم رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در این حكم به شرح ذیل می باشد:
ضرورت پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه کامل/ مکمل و تسهیل‌گر فعالیتهای فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی باشید/ شتاب رشد علمی کشور نباید به هیچ بهانه‌ای کاهش یابد/دلبستگان فرهنگ دینی و انقلابی را امیدوار و معارضان را ناامید کنید/ ۳ عضو حقوقی به شورا اضافه شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 26 مهر 1393زمان استخراج خبر11:25 محقق خبرسردبیر |

جهاد مستمر علمي با هدف كسب مرجعيت علمي و فناوري در جهان/ تحول و ارتقاء علوم انساني/ افزايش بودجه تحقيق و پژوهش به حداقل ۴% توليد ناخالص داخلي/ ارتقاء منزلت و بهبود معيشت استادان و محققان و اشتغال دانش آموختگان .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی «علم و فناوري» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 29 شهريور 1393زمان استخراج خبر11:39 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد (۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۳)

حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید با حضور در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار و گفتگو و برای سلامتی و مزید توفیقات رهبر معظم انقلاب دعا کرد.
لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب پس از عمل جراحی و یکهفته بستری در بیمارستان،  روز دوشنبه 24 شهریور بیمارستان را ترک کرده بودند.

دیدار آیت‌الله سبحانی با رهبر معظم انقلاب

دیدار آیت‌الله سبحانی با رهبر معظم انقلاب


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر یک شنبه 28 شهريور 1393زمان استخراج خبر18:53 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری در پایان دوران بستری رهبر انقلاب؛

 


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 24 شهريور 1393زمان استخراج خبر17:45 محقق خبرسردبیر |

به گزارش خبرگزاری فدائیان حضرت  امام خامنه اي به نقل از  دفتر مقام معظم رهبری،رهبر معظم انقلاب بیمارستان را ترک کردند؛

حضرت  امام خامنه اي قبل از ترک بیمارستان، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خب: ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن/تشکر فراوان از محبت‌های اقشار مختلف مردم، شخصیت‌ها و مسئولان/ جزئیات درخواست همکاری امریکا از ایران در قضیه داعش و مخالفت صریح جمهوری اسلامی

رهبر معظم انقلاب در هنگام ترخیص از بیمارستان و عیادت از آیت الله مهدوی کنی

مصاحبه رهبر معظم انقلاب در هنگام ترخیص از بیمارستان


شرح خبر

+ تاریخ استخراج خبر دو شنبه 24 شهريور 1393زمان استخراج خبر13:47 محقق خبرسردبیر |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

RSS

POWERED BY Mr.Abootaleb Ansari Moghaddam طراحی سایت توسط: ابوطالب انصاری مقدم
raahbari.ir

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 1530
بازدید کل : 43214
تعداد مطالب : 433
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1

log
ا
كليه حقوق اين وبسايت محفوظ ميباشد و كپي برداري از مطالب با ذكر منبع مجاز است